Veelgestelde vragen
Gebruik van knoppen
Wat is gemmotherapie?
Wat is gemmotherapie?
Gemmotherapie bestaat uit het gebruik van de eigenschappen van groeiende embryonale plantenweefsels: de knoppen en jonge scheuten van bomen en struiken. Gemmotherapie kan worden gedefinieerd als een echte manier om alle wereldwijde cellulaire energie en vitale stoffen naar ons over te brengen om onze organismen te behouden en ons op een natuurlijke manier gezond te houden.
Kan ik gemmotherapie voor mijn kind gebruiken?
Kan ik gemmotherapie voor mijn kind gebruiken?
Voor bepaalde knoppen kan het gebruik van gemmotherapie voor kinderen worden overwogen. Ontdek de verschillende regels die u moet volgen in ons speciale artikel .
Kan ik gemmotherapie gebruiken bij stressproblemen en slaapstoornissen?
Kan ik gemmotherapie gebruiken bij stressproblemen en slaapstoornissen?
We hebben geschikte producten ontwikkeld zoals Calmigem Spray om stress en angst te helpen verminderen en Noctigem om een goede slaap te bevorderen. Vijgenboommaceraat heeft als kuur ook zeer interessante effecten om zowel het zenuwstelsel als het spijsverteringsstelsel te kalmeren.
Wat is de aanbevolen duur voor het gebruik van toppen?
Wat is de aanbevolen duur voor het gebruik van toppen?
Als algemene regel raden wij het gebruik van gemmotherapie aan in kuren van 3 weken. Voor langdurige of chronische behandelingen worden therapeutische pauzes van één week per maand aanbevolen. Wij behandelen onze behandeling daarom 3 weken, daarna stoppen we een week en gaan dan weer 3 weken verder.
Uw klantaccount
Hoe maak ik een HerbalGem-klantaccount aan?
Hoe maak ik een HerbalGem-klantaccount aan?
U kunt uw account aanmaken door op het "karakter"-pictogram rechtsboven op de site te klikken, of tijdens het plaatsen van een bestelling.
Hoe wijzig ik mijn postadres?
Hoe wijzig ik mijn postadres?
Ga in uw klantengedeelte naar het onderdeel "adressen", voer de gewenste wijzigingen in en klik vervolgens op "opslaan".
Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Ja. Om tracking- en veiligheidsredenen, en om u een betere ervaring op onze site te bieden, is het aanmaken van een account verplicht om een bestelling te plaatsen.
Ik ben mijn gebruikersnaam/wachtwoord vergeten. Wat moeten we doen ?
Ik ben mijn gebruikersnaam/wachtwoord vergeten. Wat moeten we doen ?
Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres.
Als u uw wachtwoord bent vergeten, gaat u naar de inlogpagina van de site en klikt u op "Wachtwoord vergeten". U ontvangt dan een link in uw e-mail om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Ik ontvang uw e-mails en nieuwsbrieven niet, wat moet ik doen?
Ik ontvang uw e-mails en nieuwsbrieven niet, wat moet ik doen?
Controleer uw ongewenste e-mail (spam): Soms worden e-mails automatisch gefilterd door uw e-mailprovider. Als u een van onze e-mails daar aantreft, markeer deze dan als 'niet-spam', zodat onze toekomstige communicatie correct bij u wordt afgeleverd.
Ik wil mij graag afmelden voor uw e-mails, hoe doe ik dat?
Ik wil mij graag afmelden voor uw e-mails, hoe doe ik dat?
Of u nu klant bent of niet, een afmeldlink vindt u onderaan alle e-mails die wij u sturen. Door op de afmeldlink te klikken, wordt u doorgestuurd naar een pagina waarop wordt bevestigd dat er rekening is gehouden met uw verzoek.
Als u klant bent, heeft u ook de mogelijkheid om u af te melden voor uw persoonlijke ruimte, in het gedeelte ‘mijn voorkeuren’.
Bestellingen
Hoe lang duurt het om een bestelling te verzenden?
Hoe lang duurt het om een bestelling te verzenden?
Bestellingen worden binnen 24 tot 48 uur verzonden*.
Zodra uw bestelling is voorbereid en verzonden, ontvangt u een e-mail waarin u hiervan op de hoogte wordt gesteld. U vindt er ook een trackinglink waarmee u de voortgang van uw pakket tot aan de bezorging kunt volgen.
*Met uitzondering van weekends en feestdagen. In geval van uitzonderlijke periodes kunnen de voorbereidingstijden verlengd worden.
Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren voordat deze wordt verzonden?
Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren voordat deze wordt verzonden?
Zodra de bestelling is gevalideerd, heeft u niet langer de mogelijkheid om deze te wijzigen of te annuleren.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
HerbalGem biedt de volgende betaalmethoden:
- Bankkaart (Visa, MasterCard);
- Paypal
Andere betaalmiddelen (cheques, contant geld, overschrijvingen) worden niet geaccepteerd.
Levering en retourneren
Welke leveringsmethoden en prijzen worden aangeboden?
Welke leveringsmethoden en prijzen worden aangeboden?
Wij bieden bezorging via Chronopost in Frankrijk:
- Bij een afhaalpunt: vanaf €4, gratis voor aankopen van meer dan €30;
- Thuis: vanaf €7, gratis voor aankopen van meer dan €50.
Naar welke landen leveren jullie?
Naar welke landen leveren jullie?
Op de website Pranarom.fr leveren we aan alle adressen in Frankrijk, met uitzondering van de overzeese gebiedsdelen.
Hoe volg ik mijn pakket?
Hoe volg ik mijn pakket?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een trackingnummer. Onze vervoerder Chronopost stuurt u ook een e-mail met een trackinglink.
Als u na 30 dagen nog geen trackinginformatie heeft of als u problemen ondervindt met de levering, nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via ons contactformulier. We zullen een onderzoek openen bij de betreffende vervoerder om het probleem op te lossen.
Houd er rekening mee dat we geen bestellingen kunnen retourneren of terugbetalen totdat het onderzoek is afgerond.
Hoe lang blijft mijn pakket op een afleverpunt bewaard?
Hoe lang blijft mijn pakket op een afleverpunt bewaard?
Uw pakket wordt maximaal 15 dagen* op een afleverpunt bewaard.
*Deze tijd kan variëren afhankelijk van postkantoren en relaispunten.
Ik heb een probleem met mijn bestelling, wat moet ik doen?
Ik heb een probleem met mijn bestelling, wat moet ik doen?
Mocht u een leveringsprobleem tegenkomen of is het pakket gemarkeerd als afgeleverd maar heeft u het niet ontvangen, neem dan binnen 24 uur contact op met onze klantenservice.
Bij gewijzigde pakketten of beschadigde en gebroke producten is het noodzakelijk om ons foto's te bezorgen als bewijs van de staat van het pakket of de beschadigde producten.
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet binnen de toegestane tijd op het afhaalpunt afhaal?
Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet binnen de toegestane tijd op het afhaalpunt afhaal?
Indien de bewaartermijn bij het afleverpunt wordt overschreden en het pakket naar ons wordt geretourneerd, krijgt u het bedrag van uw bestelling, minus de retourkosten, teruggestort.
Zodra wij het geretourneerde pakket hebben ontvangen, betalen wij u zo snel mogelijk terug, volgens de betaalmethode die u bij de bestelling heeft gebruikt.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Neem contact op met onze klantenservice om ons te laten weten dat u het product wilt retourneren. U ontvangt gedetailleerde stappen die u moet volgen, evenals een retourlabel indien van toepassing.
- Zorg ervoor dat u alle producten in de originele verpakking en in perfecte staat retourneert.
- Voeg het door onze klantenservice verstrekte herroepingsformulier toe aan het retourpakket.
Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren voor rekening van de koper zijn.
Zodra we de geretourneerde producten hebben ontvangen en de staat ervan hebben gecontroleerd, zal onze klantenservice de terugbetaling verwerken, onder aftrek van de transportkosten van € 4.
Als het pakket en de producten niet beschadigd zijn, geldt de herroepingstermijn van 14 dagen, conform onze algemene verkoopvoorwaarden.
Wat is de herroepingstermijn?
Wat is de herroepingstermijn?
In overeenstemming met onze Algemene Verkoopvoorwaarden bedraagt de herroepingstermijn 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van het pakket
Hoe snel krijg ik mijn geld terug?
Hoe snel krijg ik mijn geld terug?
De terugbetalingstermijn bedraagt 14 werkdagen vanaf ontvangst van het geretourneerde pakket.
De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die tijdens de aankoop is gebruikt.
Professionals en opleidingen
Ik ben een apotheker/zorgprofessional en wil graag HerbalGem-producten distribueren. Hoe doe je ?
Ik ben een apotheker/zorgprofessional en wil graag HerbalGem-producten distribueren. Hoe doe je ?
Om distributeur van HerbalGem-producten te worden, gaat u naar onze Inula Groupe-website en vult u het speciale formulier in.
Biedt u gemmotherapietrainingen aan?
Biedt u gemmotherapietrainingen aan?
HerbalGem biedt gemmotherapietrainingen aan, voornamelijk aan professionele wederverkopers. We stellen al onze specifieke adviezen en gidsen echter ter beschikking van individuen in onze rubriek “ Deskundig advies ”, online ter plaatse.
Als u specifieke vragen of trainingsverzoeken heeft, kunt u per e-mail contact opnemen met onze trainingsafdeling op formaties@pranarom.com .